Fejlesztés
Szerezzen új vevőket internetes megjelenésével!
Biztos abban, hogy a legtöbbet hozza ki cége internetes jelenlétéből? Mindössze egy statikus weblapja van, amelyen megtalálható a cég elérhetősége és története, esetleg a termékek rövid ismertetője? Manapság, az egyre növekvő versenyben ez már nem elég. Az érdeklődők nem szeretik, ha túl sokat kell böngészniük azért, hogy megtalálják az általuk keresett információt, terméket vagy szolgáltatást – telefonálni vagy e-mailt írni pedig még ennyire sem hajlandók. Így arra kell törekednie, hogy mindent megtaláljanak önnél, amire szükségük van: választ kapjanak kérdéseikre, kiválaszthassák a kívánt terméket, és néhány kattintással megrendelhessék azt.
Könnyítse meg leendő vásárlói dolgát!
Ha jelenlegi honlapja nem biztosítja ezt, lemarad a versenyben. Egy folyamatosan aktualizált, minden szükséges információt biztosító, érdekes weboldalra és egy a termékek összes fontos adatát feltüntető webáruházra van szüksége. Ha úgy érzi, jelenlegi weblapja és webshopja nem felel meg a fenti feltételeknek, engedje meg, hogy átalakítsuk azt, vagy egy újat fejlesszünk az ön számára – olyat, amely nemcsak tárhelyet foglal, hanem valóban vevőket hoz.
Használja ki a közösségi oldalak nyújtotta lehetőségeket!
Azonban nem állhat meg itt: minél szélesebb körrel meg kell ismertetnie termékét vagy szolgáltatását. Használja ki a közösségi oldalak nyújtotta lehetőségeket, készítsen céges Facebook-profilt, építsen közösséget, és erősítse meg bennük a szimpátiát cége iránt különböző érdekességekkel, izgalmas alkalmazásokkal, nyereményjátékokkal, szavazásokkal! Érdemes egy céges blogot is üzemeltetnie, ahol kötetlen formában tájékoztatja érdeklődőit a szakmai újdonságokról – a blog a keresőmarketing szempontjából is jó választás. Ha szeretné, ha a fentieket valaki átvállalná öntől, de egy saját rendszergazdára nincs anyagi kerete, keressen meg minket! Válassza ki támogatási csomagjaink közül a leginkább megfelelőt!
Azt ma már minden cégvezető tudja, hogy vállalkozásának szüksége van egy weboldalra. Azonban sokan megelégednek a ténnyel, hogy rendelkeznek egy honlappal, amely bemutatja cégüket és szolgáltatásukat. Pedig ennyi nem elég. A honlap nem egy „online szórólap”, hanem egy vevőgeneráló marketingeszköz: csak akkor tölti be a funkcióját, ha valóban vásárlókat hoz az ön számára. Hiába oldja meg a lehető legolcsóbban a weboldalkészítést, ha az később nem generál bevételt; ha viszont tízszer annyit szán rá, de a honlap húszszor annyi bevételt hoz, máris megérte.
Egyre népszerűbb az internetes vásárlás, mert egyszerű, kényelmes és gyors. A legtöbb vásárló már nem járja a boltokat napokig, ha egy bizonyos terméket keres, hanem egyszerűen beírja a nevét egy keresőbe, és ha rábukkant az árura, és meggyőződött az előnyeiről, meg is vásárolja. Ezért a kiskereskedők ma már szinte nem engedhetik meg maguknak, hogy ne rendelkezzenek webáruházzal, hiszen ellenkező esetben lemaradnának a versenyben.
Egy vállalat internetes kommunikációjának elsődleges eszköze a céges weboldal, azonban, ha ilyennel már rendelkezik is, az felhasználóbarát, és megfelelő mennyiségű új vevőt hoz havonta, akkor sem dőlhet hátra elégedetten. Egy cégvezető nem teheti meg, hogy ne tartson lépést a technológiai fejlődéssel.
Egyre elterjedtebbek az okostelefonok: a statisztikák szerint a felhasználók mintegy 90 százaléka rendszeresen internetezik a mobilján.