Egy vállalat internetes kommunikációjának elsődleges eszköze a céges weboldal, azonban, ha ilyennel már rendelkezik is, az felhasználóbarát, és megfelelő mennyiségű új vevőt hoz havonta, akkor sem dőlhet hátra elégedetten. Egy cégvezető nem teheti meg, hogy ne tartson lépést a technológiai fejlődéssel.
Hiszen ha ön nem is fordít erre figyelmet, a konkurencia biztosan megteszi, és máris elcsalta öntől a lehetséges vásárlókat. A közösségi és tartalommegosztó oldalak, mint a Facebook, a Twitter, a Foursquare, a Flickr vagy az Instagram egyre népszerűbbek. ön miért ne használná ki az ezekben rejlő lehetőségeket?
A cél a közösségépítés
Természetesen egy közösségi oldalon létrehozott céges profil nem értékesítésre való: ezt hagyja meg a weboldalának. Itt közösséget építhet: összegyűjtheti és megtarthatja mindazokat, akik érdeklődnek terméke vagy szolgáltatása iránt – vagy mindössze szívesen értesülnek a témához kapcsolódó érdekességekről. Ha például kertészeti gépeket vagy eszközöket értékesít, a Facebookon ne próbáljon meg fűnyírót eladni, inkább gyűjtse össze a kertbarátokat, rendezzen nekik kertszépségversenyt, és sorsolja ki a fűnyírót! A gép ára befektetésül szolgál majd: segítségével akár több száz érdeklődő fejébe sikerül belemásznia.
Aktivizálni kell a közösséget
A céges profilt folyamatosan frissíteni is kell: kommenteket írni, képeket feltölteni, szavazásokat, nyereményjátékokat szervezni, izgalmas alkalmazásokat létrehozni; egyszóval aktivizálni a közösséget, hogy semmiképp se feledkezzenek meg önről. Ha a cégvezetés mellett mindezzel nincs ideje foglalkozni, bízza ránk a közösségi médiában való szereplésének menedzselését! Ha szeretné, hogy elkészítsük és karbantartsuk céges profilját, vegye fel velünk most a kapcsolatot: nézze meg támogatási csomagjainkat, és válassza ki az önnek leginkább megfelelőt!